Deltag i vores mailingliste og få

15% af din første ordre

Modtag kode via email. Denne kode kan kun bruges én gang. Det er gyldigt på salgsposter og kan ikke bruges sammen med andre kodeopslag.

Tæt

* Ved tilmelding accepterer du at modtage e-mails fra os
og med vores Privatlivspolitik>

Karriere

Salgsassistent - Deltid

En spændende mulighed for at deltage i Mimi Holliday for at støtte teamet under lanceringen af ​​den første flagskibsbutik i Londons Primrose Hill.

I 2003 skræddersyede den store efterspørgsel vejen til Mimi Holliday, skabt som en diffusionslinje til luksusen af ​​Damaris undertøj. Med samme vilde, kreative brandethos og vedligeholdelse af den exceptionelle form og kvalitet af Damaris blev Mimi Holliday født berømt.

Mimi Holliday er forpligtet til at skabe køligt, tiltalende undertøj til enhver kvinde.
Vi søger et velpræsenteret, entusiastisk og lyst individ med fremragende kundeservice.

.

Pligter og nøgleopgaver:

  • Velkommen og hjælpe alle kunder med passende og personlige råd, der overstiger forventningen.
  • Opmuntre kundeloyalitet og datafangst.
  • Forøg enheder pr. Transaktion.
  • Opretholdelse af upåklagelige forretningsstandarder.
  • Forbindelser med kunder og lagerrummet til alle kundernes ønsker og proaktiv genopfyldning.
  • Giv slutningen af ​​dagen salgsrapporter.
  • Passion og fuld forståelse af mærke og produkt.


Essential Skills:

  • Erfaring med kundeservice i luksussektoren.
  • Fremragende kommunikationsevner.
  • Fremragende telefon måde og godt præsenteret.
  • Ambition til at drive salg, når de kontakter med kunderne.
  • Et øje for detaljer, evnen til at være kreativ og stærk brandkommunikation.
  • Flydende i engelsk.
  • God tid og punktlighed

Beliggenhed: NW1, London
Åbningstider: 1.30pm - 6pm - hverdage
Åbningstider: 10.30am - 6pm lørdage / 12pm - 6pm søndage
Løn: Afhængig af erfaring.

For at ansøge, send venligst al CV til louisa@mimiholliday.com

Luksus Fashion Internship

Pligter og nøgleopgaver:

Praktikantens rolle er at støtte Mimi Hollidays team på alle områder af virksomheden, herunder PR og Marketing, Salg, E-handel og Produktion. Dette indebærer en lang række opgaver, der giver kandidaten værdifuld erfaring og et velafrundet indblik i, hvordan et modehovedkontor fungerer. Du skal være en pålidelig, entusiastisk, hårdtarbejdende person med gode kommunikationsevner og et øje for detaljer. Pligten vil omfatte: vedligeholdelse af alle presseprøver, herunder koordinering af prøveafkast, assistance hos Press Events, bistand med logistik, opbevaring og front af husstjenester og generelt støtte teamet på alle områder. Du kan meget meget gøre denne rolle til din egen; dine interesser og styrker vil bestemme de områder i den virksomhed, du fokuserer på.

Denne stilling er til rådighed straks i mindst tre måneder (selv om kortere perioder vil blive betragtet) og er en fantastisk chance for at opnå uvurderlig oplevelse i et travlt og hurtigt tempo hovedkontor for dem der ønsker at forfølge karriere i undertøj eller mode. Rollen er ubetalt, men rejsegebyrer for zoner 1-3 vil blive refunderet, og en tillæg på et sæt Mimi Holliday dameundertøj pr. Måned vil være til rådighed.

Fashion eller butikserfaring er foretrukket, men ikke afgørende, og viden om Photoshop, Microsoft Excel, Microsoft Word og PowerPoint er en fordel.

ansvar omfatte:

  • Arbejder med PR & Marketing Manager: Sammenkobling med presse og arrangering af presse send outs og ringe ryggen, og levere trykprøver til hovedkontorerne for de største modeblade i verden!
  • Eksponering for sociale medier - skaber spændende og engagerende indhold til Instagram, der deltager i oprettelsen af ​​blogindlæg
  • For succesfulde kandidater, der arbejder i virksomheden i marts eller oktober, vil du være integreret i organisationen og implementeringen af ​​vores S / S eller A / W Press Events
  • Fungerer som Front of House til kontoret, leder opkald og leverancer til relevante medarbejdere og besvarer forespørgsler fra kunder
  • Hjælpe med logistik og behandling af online kundeordrer
  • Hjælp kundeservice og salgsteam med administrative opgaver
  • Sikring af kontoret opretholdes til en høj standard og er proaktiv i denne forfølgelse
  • Tager på en række ad hoc kontoropgaver


Essential Skills:

  • Fremragende telefon måde og godt præsenteret
  • Proaktiv og organiseret tilgang til arbejde
  • Flydende engelsk
  • Microsoft Word og Excel læsende
  • Lidenskabelige med undertøj!

Beliggenhed: NW1, London
Placeringstid: Fortrinsvis kan mindst 3 måneder, men kortere vilkår betragtes
Åbningstider: 9.30am - 5.30pm mandag til fredag
Udgifter: Kun rejseudgifter (London Zones 1-3)

For at ansøge, send venligst al CV til pressoffice@damaris.co.uk

Vare tilføjet til indkøbsvogn

Fortsætte med at handle Se din kurv