Deltag i vores mailingliste og få

15% af din første ordre

Modtag kode via email. Denne kode kan kun bruges én gang og ikke sammen med andre kodeopslag.

Tæt
<
Sprog
<

Karriere

Customer Service Executive

En spændende mulighed for at deltage i Mimi Holliday for at støtte teamet under lanceringen af ​​den første flagskibsbutik i Londons Primrose Hill.

I 2003 skræddersyede den store efterspørgsel vejen til Mimi Holliday, skabt som en diffusionslinje til luksusen af ​​Damaris undertøj. Med samme vilde, kreative brandethos og vedligeholdelse af den exceptionelle form og kvalitet af Damaris blev Mimi Holliday født berømt.

Mimi Holliday er forpligtet til at skabe køligt, tiltalende undertøj til enhver kvinde.
Vi søger en velpræsenteret, entusiastisk og lyst mærkeambassadør med fremragende kundeservice.

Pligter og nøgleopgaver:

  • Managing Front of House som ansigt og stemme af virksomheden, vil du være det første punkt for at ringe til alle forespørgsler på kontoret.
  • Forbindelser med kunder fra begyndelsen til slutningen af ​​deres køb opretholder fremragende niveauer af kundeservice hele vejen igennem.
  • Ledelse af lager og logistik team.
  • Overvåg daglig behandling af alle udgående B2C kundeordrer fra vores lagersted på stedet.
  • Sikre, at lageret og opfyldelsesområdet er til stede til enhver tid.
  • Tidlig fordeling af alle leverancer ude af kontoret.
  • Øjeblikkelig fordeling af alle leverancer til kontoret til alle afdelinger.
  • Forvaltning af alle kontorartikler og B2C emballageleverancer.
  • Indtastning og styring af webstedsdata og online lagerstyring.
  • Bekræftelse af praktikophold og overvågning af placeringer, der arbejder i denne afdeling.

Essential Skills: 

  • Fremragende kommunikationsfærdigheder og evnen til at arbejde som en del af et hold
  • Fremragende telefon måde og godt præsenteret
  • Højt organiseret, effektiv og præcis
  • Stærke analytiske og numeriske færdigheder
  • Ambition til at drive salg, når de kontakter med kunderne
  • Et øje for detaljer, evnen til at være kreativ og stærk brandkommunikation
  • Flydende engelsk
  • Proaktiv og organiseret tilgang til arbejde
  • Mac og pc-bruger
  • Microsoft Word og Excel læsende
  • E-handel salg og lager ledelse færdigheder

Beliggenhed: NW1, London

Åbningstider:9am - 5.50pm mandag til fredag

Start dato: Umiddelbar

Løn: Afhængig af erfaring

For at ansøge, send venligst al CV til louisa@damaris.co.uk

 

 

Salgsassistent - Deltid

En spændende mulighed for at deltage i Mimi Holliday for at støtte teamet under lanceringen af ​​den første flagskibsbutik i Londons Primrose Hill.

I 2003 skræddersyede den store efterspørgsel vejen til Mimi Holliday, skabt som en diffusionslinje til luksusen af ​​Damaris undertøj. Med samme vilde, kreative brandethos og vedligeholdelse af den exceptionelle form og kvalitet af Damaris blev Mimi Holliday født berømt.

Mimi Holliday er forpligtet til at skabe køligt, tiltalende undertøj til enhver kvinde.
Vi søger et velpræsenteret, entusiastisk og lyst individ med fremragende kundeservice.

Pligter og nøgleopgaver:

  • Velkommen og hjælpe alle kunder med passende og personlige råd, der overstiger forventningen.
  • Opmuntre kundeloyalitet og datafangst.
  • Forøg enheder pr. Transaktion.
  • Opretholdelse af upåklagelige forretningsstandarder.
  • Forbindelser med kunder og lagerrummet til alle kundernes ønsker og proaktiv genopfyldning.
  • Giv slutningen af ​​dagen salgsrapporter.
  • Passion og fuld forståelse af mærke og produkt.

Essential Skills: 

  • Erfaring med kundeservice i luksussektoren.
  • Fremragende kommunikationsevner.
  • Fremragende telefon måde og godt præsenteret.
  • Ambition til at drive salg, når de kontakter med kunderne.
  • Et øje for detaljer, evnen til at være kreativ og stærk brandkommunikation.
  • Flydende i engelsk.
  • God tid og punktlighed.

Beliggenhed: NW1, London

Åbningstider:Ugedage: 1.30pm - 6pm, lørdag:10.30am - 6pm, søndag: 12pm - 6pm

Start dato: Umiddelbar

Løn: Afhængig af erfaring

For at ansøge, send venligst al CV til louisa@damaris.co.uk

 

 

 

Grafisk Designer & Social Media Manager

En fantastisk mulighed er opstået for at blive med Mimi Holliday; Det førende avantgarde luksusundertøj mærke verden over for smukke og unikke design i de mest luksuriøse stoffer.

Vi søger i øjeblikket en talentfuld grafisk designer og social mediechef. Færdighed i Photoshop og InDesign er påkrævet, med en dokumenteret visuel og skriftlig kreativ flair i mode. Skal have kendskab til Mail chimp eller et lignende email management system og administrator af en E-handelsplatform foretrækkes.

Mimi Holliday er et hurtigt voksende selskab og snart lancerer debutmimi holliday flagskibsbutik. Den succesfulde kandidat vil blive godt præsenteret, samvittighedsfuld og en drevet kandidat, der slutter sig til vores hovedkontor-team i Londons Primrose Hill.

Pligter og nøgleopgaver:

  • Opret visuelt engagerende e-mails og ugentlige nyhedsbreve, der vedtager Mimi Holliday æstetik og visuelt sprog.
  • Opret og vedligehold en månedlig prognose for begivenheder og ideer til ugentlige mailere og blogindhold.
  • Tag ejerskab til Mimi Holliday Social Media-konti, der skaber moderne og informative daglige stillinger.
  • Design webbannere og sider, tryk på marketingmaterialer, annoncer og brochurer med understøttende kopi.
  • Retouchere, ændre størrelse og beskære billeder og uploade til website admin.
  • Forvaltning af Mimi Holliday billedarkiver.
  • Oprettelse af pressemeddelelser til nye produktlanceringer.
  • Fremstil kreative og nøjagtige produktbeskrivelser for webstedets indhold.
  • Hjælpe på fotoshoots.

Essential Skills: 

  • Oplev som grafisk designer på mode
  • Ideelt set have en kreativ grad eller kvalifikation
  • Adobe InDesign, Photoshop og grundlæggende retouchering
  • Stærk arbejdsportefølje
  • Fremragende skriftlige og kommunikationsfærdigheder.
  • Mail Chimp-viden (fordelagtig)
  • Shopify eller Magento Admin erfaring (gavnlige)
  • Kreativ flair i takt med at observere mærke retningslinjer og en opmærksomhed for detaljer.
  • Færdighed i Mac-brug
  • Fremragende multi-tasker og problemløsning færdigheder
  • Proaktiv og organiseret tilgang til arbejde

Beliggenhed: NW1, London

Åbningstider:9.30am - 5.30pm mandag til fredag

Start dato: Umiddelbar

For at ansøge, send venligst al CV til louisa@damaris.co.uk

 

 

 

Luksus Fashion Internship

Pligter og nøgleopgaver:

Praktikantens rolle er at støtte Mimi Hollidays team på alle områder af virksomheden, herunder PR og Marketing, Salg, E-handel og Produktion. Dette indebærer en lang række opgaver, der giver kandidaten værdifuld erfaring og et velafrundet indblik i, hvordan et modehovedkontor fungerer. Du skal være en pålidelig, entusiastisk, hårdtarbejdende person med gode kommunikationsevner og et øje for detaljer. Pligten vil omfatte: vedligeholdelse af alle presseprøver, herunder koordinering af prøveafkast, assistance hos Press Events, bistand med logistik, opbevaring og front af husstjenester og generelt støtte teamet på alle områder. Du kan meget meget gøre denne rolle til din egen; dine interesser og styrker vil bestemme de områder i den virksomhed, du fokuserer på.

Denne stilling er til rådighed straks i mindst tre måneder (selv om kortere perioder vil blive betragtet) og er en fantastisk chance for at opnå uvurderlig oplevelse i et travlt og hurtigt tempo hovedkontor for dem der ønsker at forfølge karriere i undertøj eller mode. Rollen er ubetalt, men rejsegebyrer for zoner 1-3 vil blive refunderet, og en tillæg på et sæt Mimi Holliday dameundertøj pr. Måned vil være til rådighed.

Fashion eller butikserfaring er foretrukket, men ikke afgørende, og viden om Photoshop, Microsoft Excel, Microsoft Word og PowerPoint er en fordel.

ansvaromfatte:

  • Arbejder med PR & Marketing Manager: Sammenkobling med presse og arrangering af presse send outs og ringe ryggen, og levere trykprøver til hovedkontorerne for de største modeblade i verden!
  • Eksponering for sociale medier - skaber spændende og engagerende indhold til Instagram, der deltager i oprettelsen af ​​blogindlæg
  • For succesfulde kandidater, der arbejder i virksomheden i marts eller oktober, vil du være integreret i organisationen og implementeringen af ​​vores S / S eller A / W Press Events
  • Fungerer som Front of House til kontoret, leder opkald og leverancer til relevante medarbejdere og besvarer forespørgsler fra kunder
  • Hjælpe med logistik og behandling af online kundeordrer
  • Hjælp kundeservice og salgsteam med administrative opgaver
  • Sikring af kontoret opretholdes til en høj standard og er proaktiv i denne forfølgelse
  • Tager på en række ad hoc kontoropgaver


Essential Skills:

  • Fremragende telefon måde og godt præsenteret
  • Proaktiv og organiseret tilgang til arbejde
  • Flydende engelsk
  • Microsoft Word og Excel læsende
  • Lidenskabelige med undertøj!

Beliggenhed: NW1, London
Placeringstid: Fortrinsvis kan mindst 3 måneder, men kortere vilkår betragtes
Åbningstider: 9.30am - 5.30pm mandag til fredag
Udgifter: Kun rejseudgifter (London Zones 1-3)

For at ansøge, send venligst al CV til pressoffice@damaris.co.uk