Deltag i vores mailingliste og få

15% af din første ordre

Modtag kode via email. Denne kode kan kun bruges én gang og ikke sammen med andre kodeopslag.

Tæt
<
Sprog
<

Returnering

Vi er glade for at kunne tilbyde GRATIS RETURNS for Storbritannien og Europa *

Shopping fra Storbritannien og Europa *? Brug kun det forudbetalte returblad, der er vedlagt i din pakke. Vend omhyggeligt dine genstande og gaveæske, angiv returmærket på ydersiden af ​​dit returpakke, og send det til din lokale postkontor, og hold dit bevis på porto og send det gratis tilbage til os. Bemærk venligst, at vi ikke kan tilbyde kompensation, hvis vi ikke modtager varen / s uden dokumentation for porto.

Vi leverer også GRATIS UDBYTNINGER i Storbritannien og Europa. Som med vores returpolitik, skal du blot sende dit emne tilbage til os ved hjælp af det gratis returneringsmærkat, og vi sender gratis dine udskiftningsartikler gratis. Vær opmærksom på, at vi ikke dækker omkostningerne ved eventuelle efterfølgende udvekslinger - kun én gratis udveksling er tilgængelig pr. Transaktion.

* På grund af visse leveringsrestriktioner for udbydere kan vi endnu ikke tilbyde gratis afkast fra helt overalt i Europa. Tjek venligst nedenstående liste for at se, om du kvalificerer dig.

Storbritannien, Østrig, Belgien, Tjekkiet, Danmark, Estland, Finland, Frankrig, Tyskland, Grækenland, Ungarn, Island, Irland - Republikken Italien, Letland, Litauen, Luxembourg, Malta, Nederlandene, Norge, Polen, Portugal, Rumænien , Slovakiet, Slovenien, Spanien, Sverige og Schweiz.

Kun pakker op til maksimal vægt af 2kg kan returneres gratis.Firkantede eller rektangulære pakker skal opfylde følgende dimensioner: Mindste dimensioner: 140mm x 90mm.Længde + dybde + bredde = ikke større end 900mm; uden en enkelt dimension større end 600mm.

Shopping fra andre steder i verden? Du er stadig velkommen til at vende tilbage eller bytte, men vi tilbyder desværre ikke denne service gratis. Hvis du beslutter at returnere dine varer til os, behold venligst bevis på porto. Mimi Holliday Ltd. kan ikke holdes ansvarlig for varer forsvundet under transit. Vi anbefaler, at du sender varerne med anbefalet post. En udveksling vil blive sendt tilbage gratis til dig.

Vi elsker at høre fra dig, så hvis du har spørgsmål, så er vi bare et telefonopkald eller en mail væk. Du kan kontakte os på + 44 (0) 207 636 7060, eller påsales@mimiholliday.com, fra 9am-5: 30pm man-fre, GMT.

Vilkår og betingelser

    • Hvis du på nogen måde er utilfreds med de varer, du har bestilt, udveksler vi dem eller giver dig en fuld refusion, såfremt du returnerer dem i en salgbar tilstand inden for 14 kalenderdage efter modtagelsen. Alle ordrer placeret efter 22 november er gyldige til en udvekslingsperiode på 14 kalender dage efter juledagen.
    • Sørg for, at knickers er prøvet på over din egen undertøj. Alle varer skal returneres ukorrekt, uvaskede, med alle mærker intakte. Gusset-klistermærket må ikke fjernes eller manipuleres på nogen måde.
    • Vi kan kun refundere varer returneret i uberørt stand. Du skal returnere varen som den er sendt i gaveindpakning og emballage.
    • E-Vouchers kan ikke returneres og kan ikke udveksles kontant.
    • Udskiftningsartikler vil ikke være gaveæske, så du kan ønske at beholde kassen fra din oprindelige ordre.
    • Alle kreditnotaer gælder kun i 6 måneder og gælder kun for fuldprisartikler. For at bruge din kreditnota kontakt venligstsales@mimiholliday.com.
  • Bemærk, at lande ikke er berettiget til gratis retur, kunden er ansvarlig for omkostningerne ved at returnere en vare. En udveksling vil blive sendt ud gratis.
  • Hvis du ikke længere har returneringsformularen, skal du vedlægge en note med din ordre med dit navn, adresse, kontakt telefonnummer, e-mail-adresse med dine årsager til retur og detaljer om din refusion eller udskiftning. Ellers ved vi ikke hvem du er!
  • Eventuelle midler, der skyldes en refusion, skal vises i din kontoudskrift inden for 5-10 arbejdsdage (Bemærk venligst, at tilbagebetalingstidspunktet dikteres af kortudstedere og er uden for vores kontrol).
  • Hvis du mener, at dine varer er defekte, vil vi inspicere dem og derefter kontakte dig via e-mail eller telefon for at diskutere en passende opløsning.
  • Mimi Holliday Ltd. kan ikke holdes ansvarlig for varer forsvundet under transit. Vi anbefaler, at du sender varerne med anbefalet post. Hvis du bruger vores gratis returmærke, skal du beholde bevis på porto. Vi tilstræber at behandle alle restitutioner inden for 3-5 arbejdsdage efter modtagelsen.
  • Hvis du har brug for en udveksling, vil du blive kontaktet inden for 3-5 arbejdsdage efter modtagelsen af ​​dine varer.

Ret venligst varer til: 

Mimi Holliday Ltd,
107 Regents Park Road,
London, NW1 8LH

For yderligere information om vores returpolitik, ring venligst 020 7636 7060 eller emailsales@mimiholliday.com