Deltag i vores mailingliste og få

15% af din første ordre

Modtag kode via email. Denne kode kan kun bruges én gang. Det er gyldigt på salgsposter og kan ikke bruges sammen med andre kodeopslag.

Tæt

* Ved tilmelding accepterer du at modtage e-mails fra os
og med vores Privatlivspolitik>

Tilbage til Mimi's blog

Bag kulisserne med Lulu i Cap-Ferrat

September 01, 2017

Mimi Holliday | Strandtøj | Luksus badetøj | Sydfrankrig | Photo shoot

Efter succesen med Mimis debut strand samling bad vi vores Mimi model af øjeblikket, Lulu, for at tage dig bag kulisserne i egne ord ...

Optagelse med Mimi er altid sådan et eventyr, det er en af ​​grundene til, at jeg elsker at arbejde med Damaris. Vi har ikke lyst til at risikere en tabt bagage, der resulterer i intet at skyde, vi fløj til Frankrig med vores håndtasker fyldt med Mimi badetøj - en bikini til hver dag i ugen! Ankommer i Bordeaux fortsatte vi med at spille Jenga med taskerne, da vi forsøgte at passe alt ind i lejebilen. Det udgør meget med for store mængder kameraudstyr.

Cap Ferrat her kommer vi - rejser lys ...

Heldigvis pakker jeg ikke meget, du behøver ikke en forfærdelig masse mere end en tandbørste og en jumper når du skal modellere - dine tøj er der for dig! Når jeg har sagt, at jeg altid bringer mine essentials; Alexandra Soveral Formula 1 Moisturizer, som Damaris introducerede mig til (det er som en lille ansigts hver gang jeg bruger det), min Burts Bees Pomegranate læbepomade og min Rajasthan Rose Oil, som jeg bragte tilbage fra Indien og lugter som en drøm.

Jeg tror, ​​hvis du lugter lækker og din hud er sund og frisk, vil du se en million dollars fordi du føler sig fantastisk, og vil derfor fortryde, hvad du har på.

Optagelse på stedet i Cap-Ferrat

Dette er især vigtigt, når man modellerer undertøj og badetøj! Rose Oil er bestemt mit hemmelige våben til at føle sig glad og sikker på at sikre, at når jeg træder på sæt eller sted, er jeg bange for at gå! Det hjælper også med at arbejde med et godt hold, og hos Mimi er de så støttende.

Det smukke Mimi Team!

Kørsel omkring at beundre naturen i smukke Cap-Ferrat var vidunderligt, indtil vi efter et stykke tid ikke kunne finde ud af, hvor vi skulle være opholder sig. Efter at have spurgt nogle lokale, der ikke talte engelsk, kom en smuk vintage camper van rundt om hjørnet og en fyr i solbriller lænede sig ud af vinduet og sagde i en tung fransk accent,
"Jeg fik at vide, at en masse piger var på udkig efter mig?"
... Cue hysterisk latter fra holdet! Ledende vej til vores base for de næste par dage viste det sig, at han havde bygget tømmerhytten vi boede i! Imponerende arbejde.

Multi-tasking. F
tilskyndelse "Bonjour Tristesse", mens topping op på solbrunten

På skydespillet er teamet helt kvinder, hvilket resulterer i en fantastisk og fuldstændig styrkende atmosfære, der er omgivet af kvinder i branchen, der helt rocker på deres job.

Mimi Holliday | Strandtøj | Luksus badetøj | Sydfrankrig | Photo shoot

Det fantastiske hele kvindelige hold!

De savner heller ikke et slag, fordi du har brug for at føle sig godt til at 'arbejde det' foran kameraet. Hver gang jeg ændrede hele holdet ville komplimentere og coo og fortælle mig, hvor smuk jeg var - det var faktisk sjovt! Fotografen Emma var vidunderlig at chatte væk og være så positiv og beroligende og fortalte mig, hvilke figurer så godt ud.

Mimi Holliday | Strandtøj | Luksus badetøj | Sydfrankrig | Photo shootMimi Holliday | Strandtøj | Luksus badetøj | Sydfrankrig | Photo shootMimi Holliday | Strandtøj | Luksus badetøj | Sydfrankrig | Photo shoot

Optagelse på stedet med vores fotograf

Det giver også en rigtig behagelig atmosfære, når du skifter på plads, består dit omklædningsrum hovedsagelig af en person, der holder et håndklæde til dig!

Som det er normen for de fleste skud, var det gå, gå, gå fra begyndelsen. Vi faldt poserne og satte os på jagten efter steder at skyde og et sted at spise den aften - prioriteter!

Beliggenhed jagt

Vi fandt den smukkeste strækning af hvid sandstrand to minutter fra huset og på den tid af dagen var det tidlige aftenlys perfekt. Jeg var bange for at gå og komme i gang, så vi kørte tilbage til huset og greb håndfuldt af Mimi Swim og Beachwear - vi kunne bare ikke gå glip af dette lys. Tal om gyldne franske aftener! Landskabet var absolut smukt, og billederne endte med at se fantastisk ud med et sådant smukt lys.

Perfekt gyldent lys til at skyde på den første aften

Det er sjovt, at det ser så varmt og surt ud i skudene, men i virkeligheden var det temmelig frysende, og der var også en ret koldt vindblæser (ingen vindmaskine nødvendig.) Så det du ikke kan se, er mig in- mellem skud, indpakket i min frakke, den massive Mimi Holliday håndklæde og et tørklæde rundt om mit hoved - så glamourøst ...!

Mimi Holliday | Strandtøj | Luksus badetøj | Sydfrankrig | Photo shoot

Holder sig varmt i tæpper og dyner!

Vi var oppe tidligt næste morgen og heldigvis var det farligt vejr, da vi var på vej ned til den lokale anløbsbro til at hoppe på vores båd for dagen! Den kæmpe Mimi Holliday Celebrate taske er alt hvad du behøver for en dag ud - du kan passe ALT derinde, det er praktisk talt Mary Poppins tasken.

Du kan virkelig passe alt i Celebrate Beach Bag!

Smukke scener i Cap-Ferrat

Da vi motorede ud i bugten, var det klart, at der ikke var behov for en vindmaskine igen. Da vi vendte om hjørnet, endte vi med at se smuk vind fejet i løbet af få sekunder.

Windswept og interessant!

Balancering på bagsiden af ​​en båd, når den bevæger sig i vinden i en bikini, er mere udfordrende end den ser ud - men efter at have vokset op med at sejle på både ved havet i Cornwall havde jeg kun et par hårede øjeblikke, da jeg troede jeg var ved at ende i 'drikken'. Damaris kan lide at holde dig på tæerne!

Mimi Holliday | Strandtøj | Luksus badetøj | Sydfrankrig | Photo shoot

Sjov og spil messing om på både!

Solen kom ud, vi spillede musik og det var strålende varmt. Jeg overtog fra skipperen for at styre for nogle skud, kaptajn Lu ahoy ... Du kan ikke lade være med at have en lille boogie, når du har en Polka Dot Bikini!

Kaptajn Lu Ahoy!

Damaris 'inspiration til Riviera Røde og Hvide Polka Dot bikinier stammede fra minder om sin mor iført en som hun voksede op. Hun fortalte os historien om, hvordan hun altid havde troet, at de var så chic, fabelagtig og ikonisk, at hun altid skulle designe en Polka-Dot-bikini selv en dag. Jeg følte mig heldig at modellere det færdige resultat af et af hendes smukke og legende design.

Den ikoniske Polka-Dot Bikini

Ryst din halefjeder!

Ankommer til hovedstedet for skuddet den dag, ud af ingenting kom vi til den mest fantastiske lille ø. Helt afsondret, det var som om nogen havde droppet det ud af himlen. Med det lyse hvide sand og solen slår ned, da vi hoppede ud af vores båd, følte vi at vi kunne have været i Caribien!

Mimi Holliday

Vores lille skive af himlen - drømmende

På en ø er det nemt at være lidt ophidset, og vi gik alle lidt vildt dansende som lunatics - vi tænkte ikke på det faktum, at der naturligvis var vores dejlige fotograf Emma til stede, og der er nu fotografiske beviser i det øjeblik, da hun fangede det på kameraet!

Dancing som ingen ser!

Efter beroligende kom vi til arbejde, hvilket resulterede i nogle fantastiske skud. Det eneste problem var, fordi sandet var hvidt og solen var ude, det var så lyst, at jeg næppe kunne åbne mine øjne! At indse det var så lyst, og at jeg kun kunne skubbe på kameraet (ikke attraktivt), vi tog en tæller ned for hvert portrætskud, så alle ville råbe "3,2,1 ..." og jeg ville åbne mine øjne! Vi fik de skud vi havde brug for og uden at forbrænde mine retina - alt i alt meget vellykket!

Arbejder hårdt

Tilbage på båden var vi lige i tide, vejret var vendt, og det var tid til et par flere skud, før jeg helt frøs! Nedtællingen blev brugt igen, men denne gang ville jeg lave et par hoppekopper og derefter grøften duvet var i cocooned i!

3, 2, 1 ... gå!

Det er køligt ude på det åbne hav!

Mimi Holliday

Tilbage på land, vi varmer op efter skyerne havde rullet ind med varm kakao og ledet til den fantastiske duftende restaurant, vi havde skudt uden for dagen før. Et hjerteligt nadver af lækre skaldyr og chips begyndte, og måske en festlig G & T eller to ...

Mimi Holliday | Strandtøj | Luksus badetøj | Sydfrankrig | Photo shoot

...Færdigt arbejde. Indtil næste gang!

Har du læst vores tidligere indlæg af skuespiller og model Amber Anderson?

<Tilbage til Mimi's Lingerie Blog

Ligesom vores historie?

Deltag i chatten, vi vil gerne høre dine tanker.